مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی

مراسم دومین شب پرفضیلت قدر در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سرگرفتن، با حضور زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، در حرم مطهر رضوی در زیر باران الهی برگزار شد.

مراسم دومین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) برگزار شد. شبی که با بارش قطرات باران رحمت الهی در صحن و سرای امام مهربانی‌ها همراه بود.


رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رئوف، امشب میزبان زائرانی با دل‌های بارانی بود. میهمانانی که امشب با حال دیگری در حرم حضرت شمس الشموس (ع) حضور یافته و دسته جمعی دعای جوشن کبیر را قرائت کردند و فراز‌های دعا را یک به یک خواندند. جمعیت با ذکر استغفار، قرآن به سر گرفتند و و با دستانی پر از نیاز و تمنا دراین شب بندگی، حوائج و خواسته‌های خود را بیان کردند تا با یادآوری لطف و رحمت بی‌پایان خداوند او را در کنار و دستگیر خود بینند.




نظرات کاربران