احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی

احیای شب بیست و هفتم ماه رمضان در مسجدالاقصی

اداره اوقاف اسلامی در بیت‌المقدس از حضور۲۵۰ هزار فلسطینی در مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، قدس اشغالی روز گذشته شاهد حضور ده‌ها هزار نفر از روزه‌داران فلسطینی از کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ بود که تلاش داشتند برای برگزاری مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان وارد مسجدالاقصی شوند.


بیش از ۱۵۰ اتوبوس فلسطینی‌ها را از شهرهای ناصره، طمره، ام الفحم، نقب و دیگر شهرهای واقع در فلسطین اشغالی به مسجدالاقصی رساندند.


هزاران شهروند فلسطینی نیز در ایست و بازرسی قلندیا در شمال بیت‌المقدس حاضر بودند و تلاش داشتند تا خود را به مسجدالاقصی برسانند.


از سویی محدودیت‌های وضع‌شده از سوی اشغالگران صهیونیست برای عبور و مرور فلسطینی‌ها منجر به ایجاد مشکلات فراوانی در مراکز ایست و بازرسی شد.


ایست بازرسی منطقه بیت لحم نیز شاهد مشکل‌آفرینی عمدی از سوی نظامیان صهیونیست بود تا از این طریق مانعی برای ورود فلسطینی‌ها به قدس شریف ایجاد شود؛ برخی از شهروندان فلسطینی از مصدوم شدن چندین نفر در این ایست و بازرسی به دلیل شرایط سخت خبر دادند.


با این حال بسیاری از فلسطینی ها از حضور در مسجدالاقصی ابراز خوشحالی کرده و احساسات خود را وصف‌ناپذیر خواندند؛ چراکه به گفته آن‌ها بیت‌المقدس و مسجدالاقصی نمادی برای وحدت ملت فلسطین بوده و در قلب آن‌ها جای دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران