غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای فاجعه منا در قم

همزمان با هفتمین سالگرد عروج شهدای فاجعه منا، مسئولان مجموعه حج و زیارت و خانواده های شهدای منا در قم یاد و خاطره مهاجران الی الله را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بمناسبت هفتمین سالگرد فاجعه منا، مزار مطهر ۱۱ شهید منا در قم امروز در گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) غبارروبی و عطر افشانی شد.


در این آئین که مسئول دفتر نمایندگی بعثه، مدیر اداره حج و زیارت و جمعی از کارکنان بعثه و حج و زیارت قم  و خانواده های معظم شهدای منا شرکت داشتند بعد از ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حجت الاسلام و المسلمین عسکری علویه، مسئول بعثه منطقه قم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند یاد و نام شهدای منا را زنده نگهدارید، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در قضیه شهدای مظلوم منا به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد و یاد این شهدا را زنده نگهداشته و تا حصول نتیجه در مجامع بین المللی حقوق آنها را پیگیری خواهند کرد.


در پایان این مراسم، شرکت کنندگان با حضور بر مزار شهدای منا و نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره مهاجران الی الله ر ا گرامی داشتند.


یازده شهید فاجعه منا، شهیدان فهیمی، کرملو، قربان نیا، خادم دزفولی، زرگریان، علیدوست، مومن پور، قلی پور، واحدی، روحانی و مویدزاده در قم مدفون هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران