روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)  روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)  روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)  روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)  روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)  روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)  روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)

روایتگری مصور وقایع عاشورا در خیمه‌گاه حسینی (ع)

واقعه عاشورا، یکی از مهمترین اتفاقات تاریخی در تاریخ اسلام و شناخت آن حائز اهمیت است. برای همین منابع مختلفی به روایتگری از این واقعه مهم پرداخته اند که روایتگری مصور از آن جمله است.

روایت واقعه عاشورا اگر چه سراسر غمبار و یادآور مظلومیت امام حسین (ع) و یاران اوست، ولی مملو از درس‌های اخلاقی، زندگی، شجاعت، شهامت، ایثار و معنویت است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، برنامه روایتگری واقعه عاشورا به همت بعثه مقام معظم رهبری در کربلا هر روز ساعت ۱۰ صبح در خیمه گاه حسینی (ع)  بر اساس پژوهش های تاریخی به صورت مصور با اجرای حجت الاسلام والمسلمین مجید بگی از راویان بعثه برگزار می‌شود.


در این ویژه برنامه روایت قیام عاشورا ، علل رخ دادن این واقعه و بیعت مردم کوفه و پیمان شکنی آنان، برای ارادتمندان و زائران ایرانی عتبات عالیات به صورت مصور بیان می‌ شود.


گفتنی است پس از مراسم روایتگری، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می پردازند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران