هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها

هشدار شورای عالی فلسطین درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی صهیونیست‌ها

شورای عالی فتوای فلسطین نسبت به راه‌اندازی جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری شبستان، شورای عالی فتوای فلسطین نسبت به راه‌اندازی جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هشدار داد.


این شورا ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نصب برج جدید مجهز به دوربین‌های جاسوسی در حصار غربی مسجد الاقصی محکوم کرد.


شورای عالی فتوای فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که این تخلف خطر مستقیمی برای مسجدالحرام دارد و نسبت به اهداف از پیش برنامه ریزی شده این اقدام هشدار داد.


بر اساس این بیانیه، آنچه در حرمین شریفین رخ می دهد، حمله و جنایتی است که مسلمانان را از انجام مناسک مذهبی خود محروم می کند و در عین حال به شهرک نشینان اجازه می دهد اقدامات ضد فلسطینی خود را انجام دهند.


این شورا از همه کشورهای جهان خواست تا تمام اقدامات ممکن را برای پایان دادن به نقض قوانین در مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی انجام داده و به اشغالگری صهیونیست‌ها پایان دهند.


شورای عالی فتوای فلسطین اعلام کرد که مقامات صهیونیستی مسئول عوارض این اقدامات هستند که باعث تحریک مسلمانان در سراسر جهان می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران