رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان

رونمایی از اپلیکشین جدید برای زیارت «مسجدالنبی» در ماه رمضان

عربستان از یک اپلیکیشن موبایلی جدید با هدف کمک به زائرانی که در ماه مبارک رمضان به زیارت مسجد النبی در مدینه می روند، رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ها، عربستان از یک اپلیکیشن موبایلی جدید با هدف کمک به زائرانی که در ماه مبارک رمضان به زیارت مسجد النبی در مدینه می روند، رونمایی کرد.


این برنامه که توسط اداره کل مراقبت از مسجد النبی طراحی شده و به عنوان «وضعیت مکان های نماز» شناخته می شود، وظیفه به‌روز رسانی وضعیت ظرفیت مکان‌های مختلف اقامه نماز در داخل مسجدالنبی را بر عهده دارد.


این ابزار نوآورانه به نمازگزاران کمک می کند تا برای جلوگیری از ازدحام، بازدیدهای خود را به ویژه در زمان های اوج حضور جمعیت برنامه ریزی کنند.


اپلیکشین جدید به زبان های عربی، انگلیسی و اردو موجود است و از کدهای رنگی برای نشان دادن وضعیت ظرفیت مکان های نماز استفاده می کند. رنگ سبز به معنای «در دسترس»، زرد به معنای «ازدحام»، صورتی نشان دهنده «پر» و خاکستری به معنای «در دسترس نیست» است.


علاوه بر این، مقامات عربستان اقدامات متعددی را برای پاسخگویی به هجوم نمازگزاران در ماه رمضان انجام داده اند.


برنامه هایی که در ماه رمضان در مسجدالنبی انجام می‌شود شامل توزیع بیش از 8.5 میلیون وعده افطاری و ارائه تقریباً 2.5 میلیون بطری آب زمزم است.


اداره کل مراقبت از مسجد النبی اعلام کرد که طراحی این اپلیکیشن و دیگر تلاش‌ها تجربه ای آرام و کامل در ماه رمضان را برای مسلمانانی که از این مکان مقدس بازدید می کنند تضمین می کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران