موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری

موج جدید حملات اسرائیل به کرانه باختری

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) حملات جدیدی را به کرانه باختری آغاز کرد.

به گزارش الجزیره، نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر هنگام هجوم به شهر طولکرم درگیر شدند و یک جوان بر اثر جراحات وارده در نابلس جان باخت.


رزمندگان مقاومت همچنین یک بمب دست ساز را در خودروهای اسرائیلی که در یکی از خیابان های شهر در حال تردد بودند منفجر کردند. خبرنگار الجزیره گفت که نیروهای اسرائیلی از محور غربی آن به طولکرم یورش بردند.


همچنین در شمال کرانه باختری، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی به مناطق غربی شهر نابلس و شهرک زواته در نزدیکی این شهر، علاوه بر شهرک شرق قلقیلیه یورش بردند.


حملات اسرائیل همچنین شهرهای دیر ابزی، کفر نیما و تورموس عیه در رام الله، اردوگاه آیدا در بیت لحم، شهرک های یتاء و بیت عوا و شهر الرام در شمال بیت المقدس اشغالی را هدف قرار داده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران