اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد

اردوغان: اسرائیل مرتکب نسل‌کشی وحشیانه‌تر از جنگ جهانی دوم شد

رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در غزه نسل‌کشی وحشیانه‌تر از نسل‌کشی جنگ جهانی دوم مرتکب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی خود در مراسم افطاری در استانبول با تاکید بر اینکه اسرائیل از 7 اکتبر به قتل‌عام مردم غزه اعم از کودکان، زنان، سالمندان و غیرنظامیان پرداخت، اظهار داشت: اسرائیل در غزه نسل‌کشی می‌کند که وحشیانه‌تر از نسل‌کشی در جنگ جهانی دوم است. ما می‌بینیم که بیمارستان‌ها، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و عبادتگاه‌هایی که حتی در جنگ نباید به خطر بیفتند، به طور خاص مورد هدف نیروهای اشغالگر قرار می‌گیرند.


وی افزود: نهادها و سازمان‌های بین‌المللی به ویژه سازمان ملل فقط نظاره‌گر این وحشی‌گری هستند. به جز ترکیه و چند کشور، تقریبا هیچ بازیگری وجود ندارد که صدای خود را علیه اسرائیل و حامیان غربی آن بلند کند.


اردوغان با تاکید بر اینکه ترکیه با همکاری دوستان خود در منطقه در تلاش است تا به مردم مظلوم غزه کمک کند و تا حدودی از رنج آنها بکاهد، گفت: ما بر اساس حدیث پیامبرمان با دست و زبان و قلب در مقابل ظلم ایستاده‌ایم و از برادران خود در غزه حمایت می‌کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران