تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق

تاکید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف بر حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظّم رهبری در نجف اشرف در دیدار با معاون توسعه و منابع سازمان حج و زیارت خواستار حل مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای ایمان شمسایی معاون توسعه و منابع به همراه آقایان نیک روش مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و محمودی مسئول ستاد نجف اشرف این سازمان با حجت الاسلام و المسلمین حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین کاردان خدمت رسانی مطلوب به زائران امیرالمومنین(ع)، حضرات معصومین، امام­زادگان و اصحاب ائمه اطهار(ع) را توفیقی برای خدمت­گزاران دانست و بر لزوم توجه به امور اجرایی در سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه تاکید کرد.


وی طرح نوین عتبات را از اقدامات مهم سازمان حج و زیارت عنوان کرد و گفت: گرچه مدت زیادی از اجرای این طرح نمی گذرد ولی اشکالات آن با اهتمام مسئولان امر در عراق و ایران در حال رفع است.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف مشکلات زائران در سفرهای زمینی به عراق بویژه در مرزها از جمله معطلی و نبود برخی امکانات نظیر سرویس های بهداشتی را یادآور شد و خواستار حل آن شد و بر حفظ شان زائران اهل بیت عصمت و طهارت تاکید کرد. 


در ادامه این دیدار، آقای شمسایی با تقدیر از فعالیت های فرهنگی دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف، کربلا و کاظمین گفت: در این سفر ضمن بررسی میدانی،  مشکلات احصاء و پیشنهادات و راهکارهای  حل آن مورد توجه قرار گرفت.


وی گفت: حل برخی از این مشکلات در حدود اختیارات سازمان حج و زیارت و مواردی هم نیاز به رایزنی با مسئولان و پیگیری در سطح مقامات کشوری دارد. معاون توسعه و منابع سازمان حج با اشاره به تاثیر سفرهای زیارتی در ارتقاء‌ معنویت و شناخت جامعه از آموزه ­های دینی افزود: تسهیل زیارت زائران و حمایت از کارگزاران اجرای طرح نوین عتبات همواره در دستور کار سازمان حج قرار دارد و در تلاش هستیم که با شناسایی و رفع موانع و مشکلات، زمینه رضایتمندی بیشتر زائران و افزایش حضور ارادتمندان ائمه اطهار را در اعتاب مقدسه عراق فراهم کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران