سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87 سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87

سمینار آموزشی و توجیهی خواهران معینه حج 87


معاونت امور روحانیون طی اطلاعیه ای خواهران مبلغ کاروان ها را دعوت به همایش آموزشی حج تمتع نمود.

معاونت امور روحانیون طی اطلاعیه ای خواهران مبلغ کاروان ها را دعوت به همایش آموزشی حج تمتع نمود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، در این اطلاعیه آمده است: با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل رضوان الله تعالی علیه احیاگر حج ابراهیمی ، گردهمایی آموزشی توجیهی خواهران مبلغه کاروانهای حج سال 1429 ه‍ ق  در تاریخ 25 و 26 مهرماه در جامعه الزهرا (س ) قم برگزار خواهد شد .

این گردهمایی از صبح 5 شنبه ساعت30 :7 تا غروب جمعه ادامه خواهد داشت .

احکام و مناسک حج ،اماکن ، شبهات عقیدتی . مسائل پزشکی حج ، اسرار و معارف حج و بيان تجربيات از جمله موضوعات آموزشی این همایش می‌باشد .

كليه خواهران دعوت شده به حج جاری سئوالات خود را در زمينه موضوعات مذكور تا تاريخ 22/7/87 از طريق پايگاه اطلاع رساني امور روحانيون ارسال نمايند تا در اين گردهمايي پاسخ آنرا دريافت کنند .

حضور کلیه خواهران معینه حج سال جاری در این گرد همایی الزامی است و غیبت در جلسه کاروان در تاریخ مذکور با هماهنگی قبلی با روحانی یامدیر کاروان مجاز محسوب می شود برای خواهران معینه خارج از قم امکانات اسکان و استراحت در نظر گرفته شده است .

ضمناً گردهمایی خواهران معینه اهل سنت نیز متعاقبآ اعلام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 27148







نظرات کاربران