آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد

آیت الله نوری همدانی کاظمین را زیارت کرد

حضرت آیت الله نوری همدانی با حضور در شهر کاظمین حرمین شریفین امام موسی بن جعفر و امام جواد(ع) را زیارت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله حسين نوري همداني دوشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشا حرمين امام موسي كاظم و امام جواد(ع) را زيارت كرد.
به محض ورود حضرت آيت الله نوري همداني به حرمين شريفين كاظمين متولي حرم و خادمان به استقبال اين مرجع تقليد رفتند و گزارش جامعي از روند بازسازي و توسعه حرم مطهر ارائه كردند.
اين مرجع تقليد نيز از زحمات و تلاش هاي دست اندركاران و كمك هاي ملت هاي مسلمان در سراسر جهان جهت بازسازي حرمين كاظمين و مشاهد مشرفه در عراق تقدير و با استناد به رواياتي خدمت در عتبات مقدسه را عبادتي بزرگ توصيف كرد.
وي سپس در حرم مطهر حاضر شده و نماز مغرب و عشا را در كنار ضريح مطهر اقامه كرده و مورد استقبال زائران ايراني و ديگر زوار قرار گرفت.
اين مرجع تقليد در كنار ضريح مطهر امامين كاظمين براي سلامتي رهبر معظم انقلاب و موفقيت ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران دعا كرد.


| شناسه مطلب: 32873




نوري همداني



نظرات کاربران